domenica 27 marzo 2011

Colour Nail Art

Hiiii!!! Today i want to show you my nails...it's not a real nail art but it's a coloured french manicure, and my ispiration was the spring trend that is full of bright and strong colours, so i used two fluo pink colours:

Ciaooo!!! Oggi vi voglio fare vedere le mie unghie... non è propriamente una nail art ma è una french colorata, e la mia ispirazione è stata la tendenza della primavera che è piena di colori forti e vivaci, quindi ho usato due rosa fluo:



I want to show you also my last night makeup: it is nothing special just a purple smokey eyes but i want to suggest to you the kiko false lashes they are very pretty!

Vi voglio anche fare vedere il mio makeup di ieri sera: non è niente di speciale ma vi volevo consigliare le ciglia finte di kiko sono veramente carine!


To finish the post here there are a pair of pump that i've bought yesterday: i like them soo much they are very particoular because they are a lace pumps! And i've payed them only 13 euros!

Per finire il post volevo farvi vedere un paio di ballerine che ho comprato ieri: mi piacciono così tanto sono molto particolari perchè sono fatte tipo di pizzo! E le ho pagate solo 13 euro!



xxx Cinci

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...